• وبلاگ : روستاي سرسبز وشنوه
  • يادداشت : اگر لقمه سوم را خورده بوديد مرجع مي شديد.
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با تشکر از مدير وبلاگ بابت مطلب مفيدشون!
    از شما دعوت مي شود که از مجله اينترنتي گپينو بازديد فرماييد و اخبار روز را از اين طريق پيگيري نماييد. از جمله ديگر مطالب وب سايت به سبک زندگي و ... مي توان اشاره کرد.
    موفق باشيد
    سايت سفارش غذا نيمرو ارائه دهنده سرويس سفارش آنلاين غذا ، سفارش اينترنتي غذا از رستوران هاي تهران . با سفارش آنلاين غذا نيمرو در کمترين زمان غذاي خود را دريافت کنيد.
    مطلب عالي بود. در صورت نياز به ترجمه مقاله و يا ترجمه تخصصي به سايت بنده مراجعه کنيد موفق باشيد
    رپورتاژ آگهي يعني يک مقاله يا مطلب ساده در سايت هاي مختلف قرار ميگيرد با اين تفاوت که بعضي از کلمات آن مقاله لينک ميشود به سايت مربوطه که به اين نوع آگهي , رپورتاژ گويند. رپورتاژ آگهي از کيفيت بالايي برخوردار است و مزيت آن دائمي بودن آن است که به هيچ عنوان حذف نخواهد شد
    استوديو عکاسي صنعتي ، و عکاسي تبليغاتي استوديو ايده با توجه به بهره گيري از عکاسان حرفه اي صنعتي و تبليغاتي مجرب و با در اختيار داشتن مدرنترين تجهيزات عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي در کنار رتوش عکس صنعتي و عکس تبليغاتي توانسته است خود را به عنوان برند برتر در زمينه عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي کشور مطرح نمايد.
    فروشگاه کايتيران اولين و تنها فروشگاه اينترنتي فروش بادبادک (کايت) و لوازم جانبي در ايران مي باشد که فعاليت گسترده خود را از سال 87 آغاز کرده است. محصولات فروشگاه در طرح ها و رنگ هاي متنوع و زيبا با قيمتي بي نظير ارائه شده تا بتواند جوابگوي سلايق مختلف مشتريان باشيم. براي سهولت انتخاب کايت و بادبادک هاي موردنظر مشتريان پکيج هايي تعبيه شده است. اين پکيج ها شامل پکيح مخصوص مشتريان حرفه اي ، پکيج اقتصادي شامل تخفيفات ويژه فروشگاه کايتيران و پکيج هاي هديه براي انتخاب هديه براي آقايان و خانم ها مي باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگيريد.
    براي خريد بادبادک بصورت عمده و اطلاع از شرايط نمايندگي با ما تماس بگيريد.
    جشنواره بادبادکها
    تور کوالالامپور سفر به شهري مدرن و پايتخت رسمي کشور مالزي و بزرگ‌ترين شهر اين کشور است . کوالالامپور يکي از سه قلمرو فدرال مالزي به حساب مي آيد که مستقيما زير نظر دولت اداره مي شود. کوالالامپور و مناطق اطراف آن به عنوان منطقه اي مستقل در دل ايالت سلانگور قرار دارند. اين شهر نزديک به 1.6 ميليون جمعيت و 243 کيلومتر مربع وسعت دارد و قدمت آن به اواسط قرن نوزدهم ميلادي مي رسد. کوالالامپور به معناي “خليج گلي” است
    کوالالامپور داراي آب و هوايي استوايي با بارندگي فراوان و درجه حرارت بالا است. وجود کوهستان تيتوانگ در غرب و جزيره ي کوهستاني اندونزيايي در شرق اين شهر آب و هواي کوالالامپور را به شدت مورد تاثير قرار ميدهد. درجه حرارت اين شهر به دليل نزديک بودن به خط استوا بالا است و معمولا کمترين درجه حرارت 22 درجه و در گرمترين ساعات تا 33 درجه مي رسد. ماه هاي دسامبر تا فوريه معمولا خنک ترين ماه هاي سال هستند ، اما تفاوت دما در اين ماه ها با ماه هاي ديگر سال معمولا 2 تا 3 درجه است و ماه هاي مارس تا آوريل گرم ترين ماه هاي سال هستند.